Оплата тадоставка
Оплата накладним платежем
Оплата відбувається по факту доставки товару на відділення «Нової пошти»
Клієнт не вносить передоплату.
Крім вартості замовлення і вартості доставки «Новою Поштою» (від 50 грн), клієнт оплачує ще й за послугу «накладний платіж», вартість якої 20 грн + 2% від вартості товару.
Доставка по Україні
При оформленні замовлення на нашому сайті доставка здійснюється тільки через перевізника «Нова Пошта».
Відправка 1-3 робочі дні.
Термін доставки 1-2 дні в обласні центри, до 5 днів в районні центри.
Вартість доставки «Новою Поштою» розраховується за тарифом перевізника.
Існує можливість оформити доставку кур'єром Нової Пошти за вказаною Вами адресою. Вартість адресної доставки буде вище вартості доставки на відділення Нової Пошти на 20 грн.
Онлайн оплата
Оплата здійснюється відразу після оформлення замовлення. Після натискання кнопки «Оформити замовлення» Вас перенаправить на сторінку, де Ви зможете оплатити онлайн Apple та Google pay, Privat pay, банківською картою Visa і MasterCard.
Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.
Самовивіз
У нас доступний самовивіз у м. Одеса. Адреса: вул. Академіка Сахарова, буд. 3г.
Способи оплати:
1
При отриманні.
2
Повна оплата.
Повернення товару
ОБМІН / ПОВЕРНЕННЯ / ЗАМІНА ТОВАРУ МОЖЛИВІ, ЯКЩО НЕ ПРОЙШЛО 14 РОБОЧИХ ДНІВ ВІД ДНЯ ПОКУПКИ! ПРИ ОТРИМАННЯ ТОВАРУ ЗАВЖДИ ПЕРЕВІРЯЙТЕ ЙОГО НА НАЯВНІСТЬ УШКОДЖЕНЬ АБО БРАКУ, А ТАКОЖ КОМПЛЕКТАЦІЮ! Відповідно до ст.9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови , що товар не використовувався і збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом семи днів. Вимоги споживача розглядаються тільки після уточнення прізвища замовника і номера замовлення, повної комплектації товару, заводськоїупаковки зі штрих кодом, гарантійного талона. Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні всіх умов і процедур. Вам буде відмовлено в заміні товару або поверненні грошей, якщо: -товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні; - з моменту придбання товару пройшло більше 14 днів - при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розтин) або порушені інші умови гарантійного обслуговування; - відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару, або гарантійний талон, повна комплектація товару Звертаємо також Вашу увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний: 1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій магазином документації на товар; 2) в разі необхідності отримати роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця; 3) користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), встановлених виробником товару в експлуатаційній документації; 4) з метою запобігання негативним для споживача наслідкам щодо використання товару - дотримуватися передбачених виробником в товарі методів безпеки і передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил в документації - дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товарів такого роду. Повернення і заміна товарів відправлених в різні міста України здійснюється шляхом зворотного пересилання покупцем товарів службами доставки, в тому числі «Нова Пошта». Зворотня відправка грошей здійснюється післяплатою. Поштова служба приймає на себе зобов'язання видати вантаж тільки після оплати одержувачем оголошеної цінності. Ця сума переводиться відправнику. Дана сума повинна відповідати вартості товару, що повертається. Перед відправкою товару покупець повинен зв'язатися з продавцем, обговорити умови відправки і визначити ім'я одержувача вантажу. У разі якщо причиною повернення або заміни стала неналежна якість товару, то оплату за зворотну пересилку бере на себе магазин. Якщо ж придбаний товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві, то зворотню відправку, а також пересилання грошей (післяплату) здійснює покупець.